Monday, June 10, 2013

karışık şeçilmiş güzel sözler



''Aşk kutsaldır;
 Kirli gönüllerde yuva yapmaz!...

- Hz.Yusuf

''Çaresizlik Allah'tan gelen en güzel işarettir. Duanın vaktinin geldiğini gösterir.

- Hz. Mevlana

''Birini gerçekten sevmek onun mutluluğuyla mutlu olmak demektir.

- Kuzey Güney

“Sen yine de bana nasılsın diye sor. Kötüysem iyi olurum.”

- Kelebek Etkisi

'''Benim istedigimi Allah istemiyorsa konu kapanmıştır..''

- Necip Fazıl Kısakürek

"Kıskanmayan erkekten hayır gelmez."

- Hz. Ali

''Namaz Kılan Yaşlıyı Severim, Ama Namaz Kılan Gence Aşığım.

- Hz. Ömer

"Öyle bir sınavdayız ki,
-Kitap açıp bakmak serbest. (Kuran-ı Kerim)"

- Yunus Özyavuz

''Öğrendik ki, İki şey asla terketmezmiş insanı:
Biri yanındaki ana, diğeri kalbindeki yara.

- Ataol Behramoğlu

- Bir insana zorla sevdiremezsin kendini,
Bana güven diyemezsin.
O bunu hissetmiyorsa,
Tek bir söz söyleyebilirsin:
-"Sen Bilirsin!"

- Can Yücel

''Sonra gülüşün geldi aklıma ve içimden dedim ki;
Yine gelsen yine severim seni..

- Cemal Süreya

''Seni bir yerden çıkarıyorum ama..' dedi.
Kalbinden'dir.. dedim.

-Aslıhan Gündoğdu

''Ben, benim için ağlayan birini hayatta bırakmazdım.

İlhan Berk

''Ağlamak; Merhamettendir.

- Hz. Muhammed (s.a.v)

'Evde ekmek olmazdı komşuya giderdim çocuk köfte istiyor biraz bayat ekmek varsa alabilirmiyim diye, halbuki evde yiyeceğimiz bi lokma ekmeğimiz olmazdı.''

-Adile Naşit

Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.

- Can Yücel

''Anladım ki aşk; Her iki tarafı da mağdur eden, Yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.

-Can Yücel

Sana "Seni Seviyorum" dediğim kadar, 
Anneme "Peki Annecim" deseydim hazırdı cennetteki yerim.. 

- Cemal Süreya

Hayattaki en büyük pişmanlık, pişman olurum diye yapmadıklarımızdır.

- Lev Tolstoy

Bir yıldız gibi kayarım hayatından, yapabileceğin tek şey; dilek tutmak olur.

-Bob Marley

‘‘İstediğin kadar bağır, çağır.
Susan birini yenemezsin.’’ 

-Icarus

Hayat çoğu zaman böyledir; "sevdiğin başka, sevenin başka!"

- Feridun Düzağaç

İyilik yapmaya devam et..
Karşındaki o iyiliğe layık olmasa bile, sen o iyiliğe layıksın .

- Che Guevara

Görünce mutlu olduğunuz insanlar vardır, Allah onların sayısını artırsın..

- İbrahim Tenekeci

Her gün aklımdan geçiyorsun, İnsan bir selam verir.

- Aşık Veysel

“Beni kaybetmekten korkacak biriyle tanışmak istiyorum.”

- Elif Şafak

Hayatta iki şeye güveniyorum. Biri aynaya baktığımda gördüğüme, diğeri yukarı baktığımda göremediğime.."..

- Sagopa Kajmer

" Unutmayin!.. Yaktiginiz Can Kadar Caniniz Yanacak ve Üzdügünüz Kadar Üzüleceksiniz.."

- Hz. Muhammed ( S.A.V )

Merhamet Etmeyene Allah Merhamet Etmez.

- Hadis-i Şerif

Bazıları Seviyorum der, çünkü ezberlemiştir.
Kimileri diyemez, çünkü gerçekten sevmiştir.

- Can Yücel

Dua etme arzusu gelince dua edin.
Çünkü bu,duanın kabul olacağına alamettir.

- Hz. Muhammed (s.a.v)

Sevdiğini belli et ;Gizlemek başkalarına fırsat vermektir...

-Necip Fazıl Kısakürek

"Gülüşlerim; acılarımı örtmeye çalışan ağır işçilerdir!"

- Charlie Chaplin

Yemek koyulurken, "bu kadar yeter" dedikten sonra mutlaka bir kaşık daha yemek koyan kişiye 'anne' denir.
Ve o her şeye değerdir.

- Oğuz Atay


Savaşı zenginler çıkarır, yoksullar ölür…

- Jean Paul Sartre

-Kolayca akmaz bilirsin bir erkeğin gözyaşları;
Ama eğer erkek ağlıyorsa, asla sahte olmaz gözyaşları...

- Aziz Nesin

Biz Doğduğumuzdan Beri Yoksulduk.
Varlığı Görmedik ki Yoksulluktan Şikayet Edelim.

-Neşet Ertaş


Rüyalar Güzeldir Ta ki Uyanana Kadar , İnsanlar da Güzeldir Ta ki Tanıyana Kadar...

-Emircan Zorlu

Hayatta her şey olabilirsin; Fakat mühim olan hayatın içinde "İNSAN" olabilmektir.

-Şems-i Tebrizi



20 comments:

  1. http://muhabbetkur.com/sohbet-odalari

    ReplyDelete
  2. Savaşı zenginler çıkarır, yoksullar ölür…

    ReplyDelete
  3. Kısa zamanda 2,5 Milyon tıklanan sözleriyle fenomen haline gelen
    Cuma Bozkurt'un Kaleminden Beklenen Kitap BİR YUDUM AŞK Çıktı!

    Ölseydin,
    Belki de seninle ölürdüm,
    Ama sen en olmazı seçtin
    Ve gittin…
    Ben ise sende kaldım,
    Yarım bir şekilde,
    Yarım diyorum, alınma,
    Ruhum sende kaldı,
    Bedenim bende…

    Peki, dediğin gibi olsun şimdi git,
    Ben de bakmam ardına,
    Hatırlamam gözlerini, hatırlamam sözlerini,
    Sildim mi tam silerim ben de,
    Yarın bir gün gördüm mü, bir taraflarda,
    Sanki bir yerlerden tanıyorum dercesine silerim,
    Bırak seni, varlığını bile unutur silerim...

    (Bir Yudum Aşk Tanıtım Bülteninden)


    Yılın En İyi AŞK Kitabı Olmaya Aday Bir Yudum Aşk'ı Hemen Satın Almak İçin:


    Online Satış: BirYudumAsk.Com

    1: KİTAPYURDU.COM

    2: İDEFİX

    3: D&R.COM

    4: PANDORA.COM

    ReplyDelete
  4. www.guzelsozlerfull.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. teşekkürler arkadaşlar sizide seslidünya acılan sitemize beklerız.

    Merhaba arkadaşlar sizleride sesliduy sitemize beklerız..

    Sohbet seven arkadaşları aramızda görmekten mutluluk duyarız

    knight online ve pvp serverler sevenlerı aramız'a beklıyoruz..

    teşekkürler arkadaşlar sizide seslidünya acılan sitemize beklerız.

    Merhaba arkadaşlar sizleride sesliduy sitemize beklerız..

    ReplyDelete
  6. Güzel ama siteye biraz yeni içerik girilmeli bence

    ReplyDelete
  7. Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan. Ayrılık mesajları

    ReplyDelete
  8. Eşinize güzel sözler arıyorsanız doğru yerdesiniz.

    ReplyDelete
  9. harika sözler için tıklayın sitemize
    https://guzelsozler-anlamli.blogspot.com/

    ReplyDelete